loading...
باما-دانلود
Amir ali بازدید : 346 نظرات (0)

«بابا جون؟»
«جونم بابا جون؟»

«این خانمه چرا با مانتو خوابیده؟»
«خب... خب... خب حتما اینجوری راحتتره دخترم.»

«یعنی با لباس راحتی سختشه؟»
«آره دیگه، بعضیها با لباس راحتی سختشونه!»

«پس چرا اسمشو گذاشتن لباس راحتی؟»
«.......هیس بابایی، دارم فیلم میبینم.»

بقیه در ادامه مطلب...

Amir ali بازدید : 318 نظرات (0)
زن و شوهری بیش از ۶۰ سال با یکدیگر به این صورت زندگی مشترکی داشتند:

آنها همه چیز را به طور مساوی بین خود تقسیم کرده بودند درباره همه چیز با هم صحبت می کردند و هیچ چیز را از یکدیگر پنهان نمی کردند؛ مگر یک چیز:یک جعبه کفش در بالای کمد پیرزن بود که از شوهرش خواسته بود هرگز آن را باز نکند و درباره ی آن هم چیزی نپرسد.
Amir ali بازدید : 301 نظرات (0)

اگر کامپیوتر حوصله شما را سربرده است منتظر نمانید و آن را به آتش بکشید. نگران نباشید پیشنهاد ما یک سرگرمی بیشتر نیست و با تکان دادن موس همه چیز به حالت اول بر خواهد گشت. سایت باما-دانلود اسکیرین سیور آتش بسیار زیبا و واقعی را تهیه دیده که با افکت های جذاب میز کار شما را آتش زده و شعله های آتش به همه جا زبانه خواهد کشید.
این محافظ صفحه نمایش دل فریب قادر است یک آتش واقعی با تمام جزئیات سوزاندن تولید کند. اسکرین سیور آتش حساس به زمینه دسکتاپ شما است بنابر این هر آیتمی که روی آن باشد شامل آیکن ها و تمام پنجره های باز با افکت های سوزان و دود ناشی از آن گرفتار آتش خواهند شد.

Amir ali بازدید : 364 نظرات (2)
نرم افزار Butterfly Paradise ScreenSaver علاوه بر این که یک ابزار مفید برای جلوگیری از سوختن پیکسل های صفحه نمایش به شمار می رود حرکات یک پروانه زیبا در طبیعتی دلنشین را به تصویر می کشد تا کاربر پس از مدتی خستگی هم به خود استراحت دهد و هم به سیستم رایانه ای! این اسکرین سیور بسیار سبک اما زیبا و جذاب و از لحاظ گرافیکی پیشرفته بسیار سریع بارگزاری شده و به سبب ترکیب بندی جالب رنگ هایش می تواند متفاوت تر از همه اسکرین سیورهایی باشد که تا به حال دیده ایم.
حرکات نقش اول این محافظ صفحه نمایش که یک پروانه زیبا است فوق العاده طبیعی بوده و کاملا نزدیک به واقعیت است. موزیکی دلنشین هم به همراه اسکرین سیور به صدا در می آید که جذابیت را دو چندان خواهد کرد.
Amir ali بازدید : 356 نظرات (0)
بازی Incinerate داستانی از سیاره مریخ که در سال 2074 میلادی اتفاق افتاده است را روایت می کند و دارای گرافیک فوق العاده ای است. شهاب سنگی عظیم به سطح سیاره مریخ فرود می آید و توده ای عظیم از گرد و غبار سطح این سیاره را می پوشاند. گرد و غبار ماه ها مانع دیدن این سیاره به وسیله ستاره شناسان می شود و ارتباط زمین با ایستگاه های تحقیقاتی قطع شده و ستاره شناسان از وضعیت کنونی مریخ اطلاعی ندارند. هنگامی که ابرهای گرد و غبار از اطراف مریخ محو میگردد انسان ها سفینه ای جدید به سیاره سرخ می فرستند، افراد این سفینه حامل خبرهای ناگواری برای مردم سطح زمین هستند. آنان کشف می کنند که ارتشی از موجودات بیگانه سعی در تسخیر زمین را دارند. شما به عنوان فرمانده سفینه فضایی ماموریت دارید تا به جنگ با موجودات بیگانه و فرازمینی بروید و توطئه های دشمن راکشف کنید و ایستگاه های پرتاب موشک و کارخانه های تولید سلاح آنان را منفجر نمایید تا بیگانگان دیگر راهی برای حمله به زمین نداشته باشند.
Amir ali بازدید : 527 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی Sketch Effects v1.01 جاوا

Sketch Effects برتامه ایی بسیار مفید و زیبا می باشد که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید و جلوه ی زیبای آن لذت ببرید ، این نرم افزار به صورت جاوا بوده و در اکثر گوشی ها قابل اجرا می باشد

Amir ali بازدید : 262 نظرات (1)

دانلود کتاب معرفی تمامی رشته های دانشگاهی با فرمت جاوا برای موبایل

انتخاب مهم ترین کاری است که هر انسان در طول عمر خویش انجام می دهد . که مهم ترین این انتخاب ها ، انتخاب شغل است . مهندسی برق ، مهندسی رایانه ، یا مهندسی مکانیک ، پزشکی یا علوم انسانی ، و یا رشته های هنری و … برای کنکوری که در پیش دارید با کدام یک از این رشته ها آشنایی کافی دارید ؟ آیا با مسائل و مشکلاتی که دانشجویان این رشته ها دارند آشنایی دارید ؟ تمامی جواب های خود در این مورد را می توانید در کتاب جاوا ای که هم اکنون برای شما عزیزان تهیه نموده ایم بیابید . کتاب رشته ها نام کتابی است که اطلاعات جامع و کاملی از رشته های مختلف دانشگاهی برای شما ارائه می دهد .

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
سایت باما-دانلود با مدیریت و نویسندگی امیر علی در خدمت شما کاربران عزیز...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    میزان رضایت شما از وب؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 651
  • بازدید ماه : 2,186
  • بازدید سال : 8,728
  • بازدید کلی : 154,973
  • کدهای اختصاصی